piątek, 6 stycznia 2017

001| Sum - Pierwszy post






Hej!
Witam wszystkich bardzo serdecznie na blogu "Odlotowa Czwóreczka".
Tutaj Sum - współzałożycielka bloga oraz osoba zajmująca
się
wyglądem bloga.

Mamy nadzieję (ja oraz reszta dziewczyn),
że ten blog przypadnie Wam do gustu.

O czym będziemy pisać?

O wszystkim i o niczym.


Blog został założony bez celu.
Wraz z moimi przyjaciółkami chciałyśmy zobaczyć jak to jest
mieć ww czwórkę bloga.
Ja miałam już 3 blogi
(nie, nie podam linków),
ale nie pisałam ich z innymi osobami.
Oczywiście miałam także określoną tematykę całego bloga.

Lecz nie o tym teraz mowa.

Na blogu będziemy zamieszczać swoje codziennie przeżycia.

Co konkretnie przeczytacie w moich postach?

Codzienność.
Konkretnie życie szkolne/poza szkolne.
Wszystko co z życiem związane. ;P

Posty postaram się wstawiać co tydzień.
Nie mogę Wam tego obiecać,
ponieważ każdy ma swoje obowiązki i swoje życie.
Nie samym blogiem żyjemy.
Przekonałam się jak trudno jest wstawiać posty regularnie
(a zwłaszcza jak nie ma się weny do pisania),
więc nie mogę Wam obiecać cotygodniowych postów.


Jeżeli macie jakieś pomysły dotyczące postów,
czyli tego co chcecie przeczytać w postach - piszcie śmiało w komentarzach.

Wiem, że początki są zawsze trudne,
dlatego nie oczekujcie od Nas zbyt wiele.
Gdy tylko się rozkręcimy będzie lepiej.

Na koniec chciałam napisać, że chodzimy do 6 klasy SP.
Jeżeli jeszcze czegoś chcecie się o nas dowiedzieć to śmiało
zaglądajcie na nasze strony, które znajdziecie po prawej stronie.

To będzie na tyle.

Do zobaczenia w kolejnym poście!

2 komentarze:

  1. taak :/ bardzo trudno jest wstawiać posty regularnie, sama się o tym przekonuję. Blog może zapowiada się fajnie :) ale ja nie przepadam za pisaniem o sobie w necie, wolę raczej napisać co mnie interesuje w co gram itp. przy okazji :3 jeżeli lubisz opowiadania to zapraszam na mojego bloga :http://opowiadamokoniach.blogspot.com/2016/12/rozdzia-1.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń